Napló gyermekeimnek

Napló gyermekeimnek

Hiányzik

2018. május 04. - Alien Prince

aki nincs itt.

Régóta nem írtam, mert mindig van valami amivel félre lehet tenni, és ez a napló nem igazán az én világom, de gondoltam most elmondom, hogy NAGYON üres az a szoba.

room.jpg

Na jó, nem ennyire, de azért üres.

A múltkor a boltban vettem valamit A-nak, de aztán rájöttem, hogy nekem kell majd megennem. Így megy ez.

Most meg senki nincs itthon, senki. Nincs kedvem sehova se menni, de nem szeretek egyedül. Ennél az is jobb volt, amikor A. becsukott ajtaját nézhettem csak, de legalább tudtam hogy itt van. Nagyon nem vagyok jó az emberi kapcsolatokban, valahogy nem sikerül megszerettetnem magam, de hiányoznak az emberek. Szeretek egyedül lenni olyankor, amikor tudom, hogy nem vagyok igazán egyedül.

Anyátok érdekes dolgot csinált mielőtt elment: megölelt. Nem tudom előfordult-e vele ez az elmúlt 10 évben, gyanús, hogy egyszer sem. Nem csak véletlen ért hozzám, nem csak ott maradt, amikor én megöleltem, hanem ő kezdeményezett. Furcsa volt. Nem tudom mi van.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtudommiez.blog.hu/api/trackback/id/tr4513890090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyacska7 2018.07.21. 17:03:33

Ha akarsz néha valakivel beszélgetni, én szívesen meghallgatlak. Azt nem igérem, hogy mindenbe igazat adok, de meg tudlak érteni sok esetben. Nekem is volt egy vállásom és sokat megéltem az óta. Néha jó valaki aki nem a család és meghallgat és el lehet beszélgetni. :) Látni fogod a cimemet :)
süti beállítások módosítása